3ds max

2 hafta önce başladığım 3d Studio Max kursunun 3. dersinde tamamen 2boyutlu nesnelerden yaptığım otobüs durağım.

Kare, çizgi, yay ve yıldız gibi 2 boyutlu nesneleri splinelara çevirip üzerlerine extrude, outline, bevel gibi modifier komutları ekleyerek durağı bu haline getirdim. Şeffaf nesneler / materyal kısmına gelmediğimiz için henüz durağın camları görünmemekteler.

En çok uğraştıran yer ise durağın çatısı oldu çünkü ortadaki 2 adet destek ve çatının kendisini, açıyı koruyabilmek için 2 uçtaki kemerlerin kopylarından yaratmak zorundaydım. En faydalı kısmıda burası oldu haliyele çünkü inci cincik epey bir oynama, köşelerin yumuşaklığına ince ayar, boyut/oran ve yerleştirme komutları bakımından fazlasıyla öğretici oldu.

Diğer görünümleri de böyle:

Bekle beni holivud!😀