• Hangover part II – Bir kaç tane komik sahne var ama film gereksiz olmuş.
  • Kahvaltı sahnesinde Stu’nun üzerindeki Journey tşörtünden bulmak lazım kesinlikle… Niye?
  • Çünkü Journey sevmeyeni allah taş yapar!
  • Journey – Of a Lifetime dinlemeden yapılan itirazlar geçersizdir.
  • Tarantino yeni film çeksin. Döne döne Reservoir Dogs izlemekten, From Dusk Till Dawn müziklerini dinlemekten bıkıldım.
  • Killer Elite güzel film.

~~

  • İsrail ya da Amerikan saldırısına misilleme olarak Türkiye’deki NATO üslerine saldırırız demiş İran. E haklılar…
  • Onun yerine cumhurbaşkanına, hükümete ve tüm meclise toptan saldırsalar daha çok işlerine yarar. Neticede NATO’da para bol, bir yere gitmeye hiç niyetleri yok, görünüşe göre mevcut meclisin kapitalist odakları memleketten atabilmek gibi bir basiret sergileyebilmesi de mümkün değilken İran boşuna yormaz kendisini 2 tane radar üssüne taş atmak ile o hengamede?
  • Conilerin hipersonik cruise füzesi Rus hava savunmaları için sorun değilmiş. Önemli olan İran’ın kabiliyeti, Rusya’nın değil….Ruslar İran’a S-300’leri satsaydılar o zaman görürdük vurup vuramayacaklarını.
  • Bu arada İran kendi S-300’ünü yapıyormuş, yerseniz. Ayrıca pasif hava savunma sistemlerini de deniyorlar Yunan Hv.K İsrailde İsrail Hv.K ile tatbikattayken, tehdit İran’a mı bize mi belli değil?
  • 2015’de envantere girmesi planlanan İsrail F-35’leri, Negev Çölündeki Nevatim Hava Üssüne konuşlanacakmış.
  • TLP 2011-3’e giden hayvanlarda Pave Spike görünce şaşırdım, halen envanterde olduklarını bilmiyordum.

~~

  • Dr. Oetker’in normali ve Nestle’nin sıcak çukulataları😀 su gibi olurken, duble dr. oetker’in tadı epey yoğun.

~~

  • Falcon > S.S.S. bölümünü güncelledim.
  • Falcon adam olmaz. Bunca uğraşa rağmen aviyonik ve sembolojide hala epey eksik mevcut.
  • AVTR izlememem lazım . Hemen incelemeye, BMS ile karşılaştırmaya başlıyorum.😐
  • Slant range B ise steerpoint irtifasını da hesaba katıyormuş. Ben kuş bakışı / 2 boyutlu mesafe sanıyordum.
  • 3Boyutlu modeller desen zaten şaka gibiler. F-16 simülasyonunda Mirage 2000 modelleri F-16 modellerinden daha detaylı… combatace.com daki modelcilerden yardım isteyin dedim, dinleyen beri gelsin.
  • Geri kalan hataları, eksikleri saysam buradan İstanbul’a yol olur.
  • BMS’de PvP uçmaya korktuğumdan Strike Fighters 2 Europe’a takılmış vaziyetteyim bu aralar. Oyun paso hareket…. kalkışla inişle falan uğraşmıyorum hiç, “hedef yakınında kokpite gir”e ayarladım, uçuşa başlar başlamaz aksiyonun içinde buluyorum kendimi.
  • Soğuk savaş dönemi hava savaşı çok zevkli. Fulda Gap üzerinde ne düşmanda ne bizde görüş ötesi menzilden saldırı yeteneği var. Bir anda 10 12 tane F-4 ile bir o kadar MiG-23 birbirine giriyor… O karmaşadan, çatışmadan aldığım zevkin tarifi yok. Zar zor Flogger’ın arkasına geçmişim, füzeler bir işe yaramıyor. Top atışı yapayım diyorum ama zaten zor dönüyor hayvan (F-4f) biraz daha çekip MiG’e lead pursuit bir açı tutturmak büyük mesele, daha da büyük mesele o pozisyonda bir kaç saniyeden fazla kalamadığım için ıskalamam durumunda haydi baştan bir daha uğraş dur, eğer başkasına vurulmaz isem o arada o da…
  • Vietnam dönemi hava savaşı, daha doğrusu havacılarının yaşadıkları da ayrıca çok ilginç. Hele hele TuğGeneral Robin Olds’un dönemin Amerikan Hv.K.leri avcı filolarını nasıl çekip çevirdiği, ve hava savaşının gidişatını nasıl etkilediği, daha da önemlisi lider kişiliği…
  • Otobiyografisi kesinlikle okunmalı: Fighter Pilot: The Memoirs of Legendary Ace Robin Olds

~~

  • PvP uçmaya niye korkuyorum? Çünkü yenilgiyi hazmedemiyorum.
  • İnsan hayvanının evriminde yenilgi ölüm ile eş olagelmiş son bir kaç yüzyıla kadar, ama günümüzde sözde medeniyet yüzünden her gün ölüp ölüp diriliyoruz, anlamsızca kendi isteğimizle sistemin içinde köle esir oluyoruz, bir gün birinci geleceğimiz umuduyla…
  • Çok sevdiğim bir laf var: cesurlar bir kere ölür korkaklar bin kere
  • Game of Thrones tamamen bunun üzerine dönüyor; ya tahta geçersin ya da ölürsün….introsuna da hastayım ayrıca.
  • Sadece oyunlarda değil, gerçek hayatta da hiç bir şey ve hiç bir kimse ile mücadele edemiyorum kavga etmeden; genel bir psikolojik felç durumum var, farkındayım.
  • Don Juan’a göre her şeye rağmen üzerine gidilmesi gereken bir durum bu benimkisi. Gelsin bu hayatta kendisi gitsin Yucatan’da peyote çekeceğine, görelim bakalım nasılmış ayık yaşamak zorunda olmak…
  • Yaklaşık 1 yıldır çok ilginç bir sorunum var, içki içtikten sonra uyuyamıyorum?!
  • Normalde rahatlatıp uyku getirmesi gereken bir zehir türü olan alkol benim uykumu kaçırmakta; zabahlara kadar dens dens dens.
  • Rüyalarınızdan vazgeçmeyin derler. Rüyam uzaya gitmek, vazgeçmeyeyim mi? Ad Astra Per Aspera

~~

  • Kuti’nin aklına uyduk, C# öğrenelim diye akademik lisanslı Visual Studio 2010 Pro kurduk. IDE’nin komple kurulumu tam tamına 20dakika sürdü.
  • Hello World yazdırmak çok daha uzun sürdü. MessageBox.Show(“Hello World”);
  • Aslında aklımda çok uzun süredir düşündüğüm bir program fikri var, C# ile mümkün mü merak ediyorum?
  • Eee Kuti, kurduğumuzla mı kaldık?

~~

  • Star Wars The Old Republic beta testine başladı. Oyun 20gb, neyseki adsl hala 12mbit…. Hesap güvenlik meseleleri çok can sıkıcı, şifre değiştir, güvenlik soruları yarat, cevapla. Sanki kırılan hesaplar bunlarsız kırıldı şimdiye kadar? İnsanlara gereksiz yere ızdırap.
  • Acele telaş indirdip kurdum salı günü ama beta test aralığı sadece haftasonuymuş meğer, beklemeye devam.
  • Oyun güzel, 2 gündür deliler gibi oynuyorum.
  • Bounty Hunter ile başladım ama hikayesi o kadar sarmayınca Jedi Consular olarak ikinci karakter yarattım, hikayesi çok daha hoşuma gitti açıkcası. Kontroller bu karakter sınıfına çok daha uygun.
  • Oyunu tek başına oyanamak, bir kaç kişilik takım halinde oynamaktan çok daha zor…. Mantıklı geliyor kulağa ama çokluoyuncu oynamak istemeyen veya imkanı olmayan oyuncular da olacaktır!
  • Haritalar, daha doğrusu şehirler inanılmaz büyük. İlk başlarda oha faktörü devreye girince çok etkileyiciler ama görevlere devam ettikçe haritaların büyüklüğü hammallık oluyor çünkü uzayda imparatorluk kurmuşlar ama iletişim çok zayıf – Steve Jobs bunlara daha henüz iP** satamamış anlaşılan…. Çoğu görevi yüzyüze almamız ve yine yüzyüze bitirmemiz gerektiği için gittiğimiz mesafeleri tekrar gerisin geriye kat etmek zorunda kalıyoruz. Bu da bir süre sonra can sıkıcı olabiliyor. Aslında taşıtlar ve telsizler mevcut ama çok nadirler veya yürüme mesafesine uzaklar.
  • Görevleri aldıktan yolculuk rotasını sonra iyi planlamak gerekli,  ama o da başlarda mümkün değil çünkü ziyaret etmediğimiz yerleri haritadan göremiyoruz.:/ Zaten çoğunlukla esas hikayeyi yan hikayelerle destekleyip oyuncuyu çaktırmadan bir güzel yönlendiriyorlar. FPS mantığıyla bir noktadan diğerine giden labirentteki fare misali oyun ama haritalar muazzam büyük olduklarından farkına varmıyor insan.
  • Jagged Alliance Online betası başladı ama kayıt olmadım.
  • Çıktığında oynarım, işin açıkcası SWTOR kadar merak etmiyorum veya hemen denemek için sabırsız değilim.
  • X-Plane 10 demosu da çıktı geçtiğimiz hafta.
  • UFO Online betası başladı, kayıtlıymışım zaten farkında değilim, mail geldi buyrun gelin oynayın diye… ama hesabın şifresini beğendiremiyoruz kendilerine….😦
  • UFO Online izlenimlerim BU YAZIMDA.
  • Third Wire’ın F-14A eklentisinin yeni görüntüleri facebook ve g+ sayfalarında.
  • Eklenti sırf F-14A değil, soğuk savaş dönemi Kuzey Atlantik / İzlanda haritası olarak geliyor – tarih belli değil.

~~

  • Yeni Youtube tasarımını beğenmedim, ama renk seçimi ve kontrastı güzel olmuş.
  • İşin kötü yanı denemek için yeni tasarıma geçtim ama Firefox ile eski tasarıma geri dönemiyorum. Merak edenler Chrome ile denesinler!

~~

  • Kredi kartı asgari ödeme yüzdelerinde değişikliğe gidiliyor.
  • Soygunu azıtmaya başladılar, demek hem piyasada para bitiyor hem de yakın orta vadede muhtemel belirsizliğe karşı ne kadar kurtarabilirsek kardır diye saldırıya geçti kan emiciler.

~~

  • Tarak gastesi ek$i kapatılsın diye dava açmış. Yeni eğlencelik gündemimiz hayırlı olsun, bakalım saptırdığı esas hedef ne?

~~

  • Unutulanlar Dışında Bir Şey Yok’u 2nci defa bitirdim.

~~

  • Sayısal’da 6 bildim.

~~

  • İş değiştirim.

~~