• Eşşek traşı iyi güzel oluyo ama enseyi daha düzgün traş etmenin bir yolunu bulmam lazım.
  • Çok fena maket yapasım var… liseden beri ellemiyorum zira.
  • Aylardır paso Animals dinliyordum – Big Man, Pig Man, HA HAA, Charade You Are…. Occupy Wall Street’e marş olsun demiş birisi Pink Floyd facebook grubunda, uygundur.
  • Sınır komşumuz bir ülkeye yapılanlara alet olan hükümetten utanıyorum. Çok özendikleri Osmanlı böyle bir şeye yeltenirmiydi, yoksa önce Esad’a 2 tane asılır ardından da tek dişi kalmış canavarlara sefere mi çıkardı?
  • 10 Kasım 1938 sabah 9’u 5 geçe daha Ata’nın naaşı daha soğumadan kişisel çıkarlar uğruna memleket tamamen satılmış ne yazık ki.
  • Çok fena Jagged Alliance 2 (1.13 AIMNAS v20) oynuyorum yine bu aralar. Ne var ki bugün tüm merclerim, paralarını ödeyemediğim için beni terk ettiler. Demek ki daha kendi merclerimizin geliri sabitleşmemişken yığınla Mobile Militia yetiştirip parayı çar çur etmenin anlamı yokmuş.
  • AY (L) TiTiNET: ADSL ne hikmetse 12mbit’e çıkmış vaziyette. Görüntüde değil, hız olarak cidden 1.2mb/sn’yi görüyorum torrent’ten dosya indirirken. Bakalım ne zaman nazar değecek?😀
  • Cowboys & Aliens’ın düzgün brrip’i henüz düşmedi piyasaya. Vision rlz’ını indirdim görüntü çamur gibiydi – sakın ellemeyin.
  • Kuti söyledi, yankiler mach5’lik hipersonik cruise füzesi test etmişler. O süratte hedefi nasıl tutturur merak ediyorum.
  • BMS uçasım hiç yok…😦
  • Dünya’dan iğreniyorum, herkesi de emrah olarak görüyorum. Kendi adıma çok üzücü bir durum ne yazık ki – farkındayım.
  • Kuti söyledi 2, ekonomide arz artarken eğer yeterince talep yoksa fiyatlar düşer; 7milyar insan var ve sayımız sürekli artıyor bu dünyada. Sorumsuzca ürememiz daha nereye kadar devam eder? Yoksa Rockefeller’ın dediği gibi bu dünyaya 2milyardan fazla nüfüs gereksiz mi gerçekten?
  • Ailemizin Görüşü’nü yutub’a koy ey Okan Bayülgen.
  • Horrible Bosses eğlenceli, cenifr abla fena seksi..
  • Role Models fena değil.
  • Our Idiot Brother da fena değil.
  • The Art of Getting By – kötü oyunculuk, kötü senaryo.
  • The Walking Dead iyicene saçmaladı. Nerede ilk sezon nerede bu 2. sezon. Frank Darabont’un yüzü suyu hürmetine izliyorum ama ne kadar böyle bayık gidişata tahammül ederim bilmiyorum. True Blood’ı 4. sezon başında bıraktıysam, bunu koşa koşa bırakırım…
  • Hell on Wheels çok yavan. Vahşi batı kovboy falan sanıp başladım izlemeye ama olay 1800’ler iç savaş sonrası Amerika’sında geçen drama… Oyunculuk iyi değil, hikaye ilginç değil, daha doğrusu beklentime uymadı.
  • Bizim dizilerle karşılaştırılınca yukarıda saydığım diziler teknik açıdan her türlü döver yalnız, yanlış anlaşılma olmasın. Cep telefonu kamerasıyla çekip, stüdyoda seslendirip daha hala 40 senelik topuk kapı araba vs. sesini gazla, millet 45dk özet, yarım saat yeni bölüm, 1 saat reklamı oturup hipnotize olmuş biçimde izlesin? Konu desen yok, oyunculuk desen yok, görsellik yok, yok yok yok… Arıza bende değil 70milyonda.
  • 3d modelleme çok zor. MiG-25 yapmaya tırmalıyorum, olmuyor arkadaş. Bakalım kurs bir işe yarayacak mı?
  • Eskileri aramayı bırakıyorum söz.