Falcon 4.0 BMS4 için 3boyutlu hava ve kara araçları veya havaalanı vb. gibi bina modelleyip bunlara kaplama yapabilecek gönüllüler aranıyor.

İhtiyaç duyulan modellerin listesi ile modelleme detayları ve gereken teknik özellikler şöyle:

Kore haritası için ihtiyaç duyulan uçak modelleri:

  1. F-4E Phantom II (Güney Kore HvK-ROKAF)
  2. MiG-19PF / F-6B (Kuzey Kore HvK-KPAF)
  3. MiG-25 (Rus HvK)
  4. B-1B (Amerikan HvK-USAF)
  5. KC-135 StratoTanker (Amerikan HvK-USAF)
  6. E-3 AWACS (Amerikan HvK-USAF)
  7. E-8 JSTARS (Amerikan HvK-USAF)
  8. A-50 Mainstay AWACS (Rus HvK)
  9. C-17 GlobeMaster (Amerikan HvK-USAF)

Kore haritası için ihtiyaç duyulan araç modelleri:

  • Güney Kore & müttefik kuvvetler:
  1. M977 kamyon
  2. 155mm howitzer
  3. M1A1 Abrams ana muharebe tankı (mbt)
  4. M113 zırhlı personel taşıyıcı (apc)
  5. M109 howitzer
  6. M48A5 ana muharebe tankı (mbt)
  7. LAV-25 zırhlı personel taşıyıcı (apc)
  8. M3A3 piyade muharebe aracı (ifv)
  9. M978 yakıt tankeri
  10. K200-AD zırhlı personel taşıyıcı (apc) / uçaksavar
  • Kuzey Kore & düşman kuvvetler:
  1. Kraz F 255B yakıt tankeri
  2. S-60 uçaksavar
  3. ZPU-2 uçaksavar
  4. D-30 howitzer
  5. Ks-12 uçaksavar
  6. Ks-19 uçaksavar
  7. T-62 ana muharebe tankı (mbt)
  8. Kraz T 255B kamyon
  9. T-55 ana muharebe tankı (mbt)
  10. ZSU-23-4 uçaksavar

Kore haritası için ihtiyaç duyulan yapı modelleri:

  • Kimpo, Kunsan ve Osan HARİCİNDEKİ havaalanları, havaüsleri, yedek meydanlar ve bunlara ait bina ve yapılar

3 Boyutlu Modellerin Teknik Özellikleri:

LOD

Kokpitler dışındaki tüm modeller, daha düşük detay seviyesinde LODlara ihtiyaç duymakta. Bütün LODlar aynı kaplamaları kullanmak zorunda.

Node Türleri

9 – Textured unlit

20 – Textured, Lit

21 – Textured, alpha

22 – Render To Texture for cockpit displays (texture 9999)

23 – Glow, runway lights

25 – Glass

Model Hasarı

Sadece uçak modellerinin hasarlı halleri gerekmekte, geri kalan tüm model çeşitleri ya tamamen sağlam ya da tamamen imha edilmiş olabiliyorlar.

Kaplamalar

  • Uçaklar

Model başına tek bir 2048×2048 DXT1

Ayrıca şeffaflık gerektiren alanlar, uçak yazı ve numaraları için ise 512×512 DXT3

  • Araçlar

Hem sağlam hem imha edilmiş model aynı 2048×2048 üzerinde

  • Binalar & Yapılar

2048×2048

  • Mühimmat

Model başına tek bir 1024×1024 DXT1

Poligon Sayısı

  • Uçaklar

30bin üçgene (triangle) kadar. Vertex sayısı mantıklı bir düzeyde olmalı (weld) ancak Texture ve Smoothing groups bozulmamalı

  • Araçlar

2bin üçgene (triangle) kadar

  • Binalar & Yapılar

2bin üçgenden (triangle) çok daha az

  • Mühimmat

2bin üçgene (triangle) kadar

//

Teknik özellikler bu kadar.

İşin esas politika bıdı bıdısı:

  • Modelleri takım çalışması ile yapmak isteyenler buraya uğrayıp diğer model ve kaplamacılardan yardım isteyebilirler, teknik destek alabilirler ve ne olup bittiğine – hali hazırda devam etmekte olan ve bitmiş diğer çalışmalara göz atabilirler (foruma kayıt gerekli): http://www.benchmarksims.org/forum/forumdisplay.php?36-Community-MODs-WIP 
  • İlerde herhangi bir sorunla karşılaşmadan rahatça güncelleme veya değişiklik yapılabilmesi için modellerin BMS’ye teslimi 3ds Max vb. gibi kaynak dosya halinde olmak zorunda.
  • Modellerinizi BMS’ye verdiğiniz anda bunların her türlü kullanımına da izin vermiş oluyorsunuz!
  • Birden fazla kişinin aynı model üzerinde birbirinden habersiz çalışmasını engellemek amacıyla modelleme çalışmanıza ait güncellemeleri yukarıda linkini verdiğim forumda periyodik (en az ayda 1) olarak yayınlamanız gerekmekte, aksi halde modelin sahipsiz / kimse tarafından geliştirilmediği varsayılacak.

İlgilenenlere ve ne çeşit ve boyutta olursa olsun katkı yapmak isteyenlere şimdiden çok teşekkürler!🙂