kanat adamı

  1. Motivasyonu benden kat kat fazla olmalı (bulaşıcıdır / birbirini besler)
  2. Beni asla gözden kaybetmemeli (yoksa ölür(üz))
  3. Daima onu ve yakın çevresini görebileceğim bir pozisyon ve mesafede uçabilmeli (ki herhangi bir saldırıyı farkedip zamanında tepki verebileyim)
  4. Tamamen benim güvenliğime odaklanmış olmalı (atıl kurt), yapması gerekenler için bkz:
    1. Bana yapılabilecek herhangi bir saldırıyı farkedebilecek kadar geniş bir alanı kontrol etmeye yeterli bir uzaklıkta kalmalı
    2. Kısa mesafeli silahlarını ise etkili kullabileceği kadar yakın bir mesafede olmalı (kolay gelsin :D)
    3. Ne radara ne de başka bir cihaza, sadece bana, bana, etrafıma ve yine bana bakmalı…
  5. Telsizi asla meşgul etmemeli (bilmesi yeterli bir kaç cevap: 2, ikie, ikeyaah, tally, visual, alındı, mtbk…)
  6. Contract’i bozmamalı (ben bozsam bile sesini çıkartmadan, sorgu sualsiz ayak uydurabilmeli)
    1. kalkışı takiben kol bütünlüğüne kadar lider: 350kcas, kol: tied + visual
    2. tırmanışa düz devam ise kalktığı taraftan kola hemen girmeli
    3. dönüş varsa:
      1. 2’li kol: dönüş dışında kalarak kola girmeli
      2. 3’lü veya 4’lü kol: dönüş içinde kalarak kola girmeli
    4. 10bin ft altı dönüşler, 400kcas @ 2g, asla benden düşük irtifaya inmemeli
    5. 10bin ft üzeri dönüşler, mach 0.80 @ buster/mil
    6. telsizsiz tüm dönüşler: delayed
    7. enroute fomasyon: fighting wing > viper 4
    8. taktik formasyon: 9bin ft +-3bin ft spread
    9. rejoin hızı: 350kcas
  7. SORT MATRIX:
    1. Sayıca az BVR: 1 Shooter 2 Cover
      1. Fighting wing > Baseline
    2. Sayıca denk BVR: 1 Yakın/lead 2 Uzak/trailer
      1. !CAF! Spread > SSO
    3. Sayıca fazla BVR:1 Yakın element 2 Uzak element
      1. !!CAF!! uygunundan Grinder?!
    4. Sayıca az WVR: 1 Shooter 2 Cover
      1. Figthing wing > Baseline
    5. Sayıca denk WVR: (bandit factor range içindekilere) 1 Uzak/trailer 2 Yakın/lead
      1. Bracket
    6. Sayıca fazla WVR: huriler koca memeli olsun yeter
  8. Hep Visual
  9. Daima Visual
  10. Sonuna kadar Visual

battle break, left base, full stop, 36, right hot

İlgili Yazılar: