ThunderCats
Image via Wikipedia

G.I.Joe, Transformers, Voltron ve en sonunda Thundercats.

Çocukluğuma ait en güzel ne varsa hepsi bir bir itinayla piç edildi.

Ya şimdikinden hiç farklı değildi o zaman ki yapımların amacı ama harbiden çok saftım o zamanlar, (hadi len ordan her bölümün ertesi günü okulda herkes deliler gibi thundercats oynardık,yok sen tigra oldun da ben pantero oldum diye tıpkı a takımı, g.i.joe, transformers ve voltron oynadığımız gibi….)

Ya artık eğlence sektöründe yaratıcılık ve estetik gerekmiyor veya prim yapmıyor,

Ya da yaşlandım, eskiye o güzel zamanlara özlem had safhada, hiç bir halt beğenemiyorum, zihnimde hatıralarda olduğu gibi kalsın istiyorum her şey…

Geçelim, herhangi bir torrent sitesine gider

Thundercats 2011 720p

diye aratırsanız, yenilenmiş Thundercats’in ilk 2 bölümünü indirip izleyebilirsiniz….

Dosyalar inerken buyurun buradan da trailer’ını izleyin:

Işıklar içinde yat ey 80’lerin Thundercats’i…

Neyse ki Robotech‘in içine ettiklerinden daha fazla edemiyorlar artık…. bir de onu görürsem kııhk der giderim kesin.