Kafama estiği sırayla

Fener’in Türkiye Kupasını Aldığını Görmek,

Ha ben fenerli değilim o yüzden bunu kendime istemiyorum ama pek olacağı da yok artık bu saatten sonra. En son 1983’de almışlar çünkü – hayatında kupa heyecanı yaşayamamış fenerliler var yazıktır, günahtır. Cincon küme düşebilir ama fenevbahze kupa mupa alamaz daha da… :]

’91 Model E30 BMW M3

Maserati Lambo hepsi palawra bana, ’91 model e30 kasa m3 hem çocukluk hayalim, hem en bi yakışıklı 3 serisi BMW‘dir, cabrio olursa hele bir de amanın. O zamanların Touring car yarışlarının altını üstüne getirmişliği vardır, kendi çapında efsanedir.

M3’de yoktur ama diğer modellerinde ızgaranın sol önünde “OBRUT” yazar, aynadan bakınca turbo yazısı okunsun millet yol versin diye… en şanslı CE hesabı.

20 senelik arabadan ancak garaj arabası olur cumartesi’den cumartesi’ye binerim, ama yinede araba gibi arabaya binerim.

Florida’dan Uzay Mekiği Fırlatılışını Canlı İzlemek

Kala kala 1 tane planlı uzay mekiği uçuşu kaldı geriye, o da herşey yolunda giderse 8 temmuz’da gerçekleşecek. STS-135 hem Atlantis’in hem de NASA‘nın uzay mekiği programının son uçuşu ne yazık ki. 2 ay içinde Florida’ya gittim gittim, gidemedim çiziniz atınız. (bkz caeteris paribus)

Blue Angels

Hazır Florida’ya gitmişken Pensacola’da kendi evlerinde Blue Angels gösterisi izlemek.

Şili – Angel Falls Şelalesi

Wing Suit Base Jumping

Mümkünse Angel Falls’dan. Bunu yapınca insan eriyomuş öyle diyolar…