Barcelona's Lionel Messi was voted as man of t...
Image via Wikipedia

 

Ronaldo: Tanrı beni insanlığa futbolu öğretmem için gönderdi.

Messi: Öyle birisini yolladığımı hatırlamıyorum.

5-0’lık el clasico‘ya alışan müptela bünyelere dün geceki şampiyonlar ligi finali iyi geldi. Messi yine döktürdü karşı takım yine baktı, baktı, baktı… Kaç kere hop oturup hop kalktım, yahu o topu oraya nası verdin o golü nası attın insanmısın sen arkadaş diye diye… Yok babacım böyle bi futbolcu. Her attığı çalımda sanki ben çalım atıyorum teker teker şişe diziyorum, anlayamıyorum niye, neredeyse orgazm oluyorum hatta o derece?!

Üzülürdüm eskiden, Maradona’ya denk gelemedim diye, Messi varken yemişim Maradona’yı….

Yalnız çok möhem bi mevzu var;

Kafayı çektik yine daldık güzel hayallere
2012’de Şampiyonlar Ligi’nde koyacağız Real Madrid’e
Şampiyonlar finalinde
Küçük düşünemeyiz, biz küçük olamayız
Hayal kurarken bile elalemden farklıyız
Biz Karşıyakalıyız, Karşıyaka Çarşısıyız
Bütün hayallerimiz bir gün gerçek olacak
Karşıyaka Bayrağı Yalı’da sallanacak
Yer yerinden oynayacak, o gün bayram olacak

Bu gidişle Barça’dan başka takım sittin sene şampiyonlar liginde final minal oynayamaz, hele Real hiç. O yüzden mümkünse seneye Messi’li Barça ile oynamayalım, ne sevinebilirim ne de üzülebilirim çok boktan bi maç olur benim için.

Neyse, dün akşamki maç için, Messi için, her şey için çok teşekkürler.