Yeni PC;

Yeni bilgisayarımın cep telefonuyla çekilmiş resmi

İşlemci: AMD Phenom x4 970BE @ 3.5Ghz. // Evet AMD’ciyim hala, çünkü AMD zamanında Athlonları çıkartmasaydı, Intel bize tanesi bin dolardan pentium3mmx’leri iteliyordu hala.

Anakart: Gigabyte 880GA-UD3H // Niye Asus değil? İzmir Vatan Bilgisayar’daki Altan çok ısrar etti.

RAM: Kingston 2x2Gb DDR3 1600Mhz CL8

Ekran Kartı: Zotac 580gtx // Şu an için piyasadaki en iyi ekran kartı, nokta.

Monitör: BenQ V2410 // 24″ Full HD, Led arka aydınlatmalı.

Harddisk: 1TB Western Digital Caviar Black

Kasa: Coolermaster HAF932 // Full tower kasa, koca koca 4 tane fan var üzerinde. O HAF yazısı ne yazık ki silinebilir bir şey değil, kusura kalma Kuti.

PSU: High Power 850w // %80+

Eski bilgisayarımdan kalma beyaz dvd yazıcı düdük gibi kaldı, farkındayım.

Neden yeni bilgisayar?

Bu bilgisayarı yapmamın tek amacı, Falcon4’ü tüm görsellik ayarları en yukardayken rahatça, atlama, takılma, yavaşlama yaşamadan uçabilmek. Bundan önceki bilgisayarım ile bunu yapamıyordum çünkü ekran kartı yeterli değildi. Yaklaşık 7 sene beni idare ettikten sonra tam bir yerlere bağışlayayım da elimden çıksın artık derken kendi kendisi güle güle deyiverdi ansızın.

Kendi gölgemden nasıl korktum?

Bilgisayarı toplar toplamaz işletim sistemi vs yi yükledikten sonra ilk iş hemen Falcon’u kurdum tabii.

Ne var ne yok bütün ayarları kökledim ve kokpite daldım.

Neyse, bir kaç uçuş yaptıktan sonra dün akşam sanal Falcon4 filom olan 87th ile 15 kişilik bir uçuş gerçekleştirdik. Falcon saati ile günbatımında kalktık doğuya hedefimize doğru dönmüş henüz irtifa alırken bir bulut kümesine yaklaştım, tam o sırada bulutun içinden bana doğru saat 2’den yaklaşan bir karaltı gördüm. Önce düşman sandım, üzerine dönecektim ki bana doğru gelenin başka bir F-16 olduğunu gördüm, hemen yukarıya doğru çektim ama bir türlü kurtaramadım, nasıl olduysa birbirimizin içinden geçtik gittik derken bir başka bulut kümesi ve yine aynı şey…… Abartısız son ana kadar her 2 F-16’dan da kaçmaya çalıştım ama beceremeyince artık hotas’ı bırakıp ellerimle yüzümü kapattım ve küfrü bastım.

Gün batımında doğuya doğru uçarken güneş haliyle arkada kalmaktadır.

+

En son teknoloji ürünü, enlerin en eni yeni ekran kartınız gerçek zamanlı gölgeleri bir bulutun bile üzerine rahatlıkla çizebilmektedir.

=

Eski alışkanlıkların tekdüzeliği ve yeniye uyum sağlamaktan ölümüne korkan bir bilinçsizlik halinde olmak neticesinde monitör karşısında korkudan sıçrayıveren bir adam.

.

Murad

İlgili Yazılar: